Skip to content

Sieć Kancelarii Prawnych Twój Prawnik 24

  • kontakt@twojprawnik24.pl
  • Infolinia: 505 803 003
Kancelarie Twój Prawnik 24
  • Usługi
    • Dla Klienta Biznesowego
    • Dla Klienta Indywidualnego
    • Produkty niestandardowe
  • O nas
  • Współpraca
  • Franczyza
  • Blog
  • Kontakt
  • Bezpłatna konsultacja

Sieć Kancelarii Prawnych Twój Prawnik 24

  • kontakt@twojprawnik24.pl
  • Infolinia: 505 803 003
  • Usługi
    • Dla Klienta Biznesowego
    • Dla Klienta Indywidualnego
    • Produkty niestandardowe
  • O nas
  • Współpraca
  • Franczyza
  • Blog
  • Kontakt
  • Bezpłatna konsultacja

Oddłużanie – najczęściej zadawane pytania

Oddłużanie – najczęściej zadawane pytania

Specjalnie dla naszych klientów, przygotowaliśmy zbiór najczęściej zadawanych pytań. Jeśli nie ma tutaj informacji których potrzebujesz, zapraszamy do kontaktu pod numerem infolinii 505 803 003 lub mailowo, na adres kontakt@twojprawnik24.pl. 

Co to jest oddłużanie?

Oddłużanie to szereg zgodnych z prawem działań, które wpływają na polepszenie sytuacji dłużnika. Pod tym pojęciem kryje się wiele różnych usług np. upadłość konsumencka, upadłość gospodarcza, restrukturyzacja, antywindykacja i inne. W zależności od sytuacji, w której znajduje się klient, ekspert ds. oddłużania wraz z prawnikami, doradcami podatkowymi i restrukturyzacyjnymi przygotowuje specjalną strategię działania, dopasowaną do stanu faktycznego. 

Jak wygląda Wasza pomoc?

Zależy nam na transparentności oraz uczciwym podejściu. Każdego klienta zapraszamy do skorzystania z konsultacji, podczas której ekspert szczegółowo przeanalizuje sytuację. Następnie, z odpowiednimi specjalistami, przygotowujemy indywidualną strategię pozbycia się długów. Nie pobieramy kosztów za tą część usługi. Dopiero, gdy klient zostanie poinformowany, jakie działania możemy podjąć i jaki byłby to koszt, decyduje czy chce z nami współpracować, czy nie. Jeśli podejmujemy działania, następnym etapem jest skomplementowanie wszystkich potrzebnych dokumentów. Gdy wszystko mamy już gotowe, do gry wchodzą nasi prawnicy, doradcy restrukturyzacyjni, którzy w imieniu klienta podejmują skuteczne działania oddłużeniowe. 

Jaki jest koszt usługi w Twój Prawnik 24?

Ze względu na indywidualne podejście do każdego klienta, oraz na bazie naszego doświadczenia, iż nie ma dwóch takich samych spraw, koszt każdej usługi ustalany jest indywidualnie. Zależy on od kilku czynników, m.in. ilość wierzycieli, ilości zaangażowanych specjalistów, trudność sprawy oraz czasu i zasobów, potrzebnych do wykonania usługi. Z tego powodu, każdy klient może skorzystać z bezpłatnej, wstępnej konsultacji, podczas której doradca przeanalizuje sprawę i sprawdzi, jakie rozwiązanie będzie najlepsze oraz jaki będzie koszt. 

Czy można oddłużyć alimenty?

Nie. Długi alimentacyjne, odszkodowania oraz grzywny nie podlegają oddłużeniu. 

Od jakiej kwoty możecie mi pomóc?

Zazwyczaj, aby podjąć skuteczne działania prawne, kwota zadłużenia musi przekraczać 20 tysięcy złotych. Nie oznacza to jednak, że osoba z mniejszym zadłużeniem nie dostanie pomocy. Staramy się, aby każdy klient został zawsze poinformowany o możliwościach, z jakich może skorzystać w swojej sytuacji. 

Ile trwa oddłużanie?

Czas trwania całego procesu oddłużania jest zależny od wielu czynników – rodzaju usługi, trudności sprawy, ilości specjalistów, którzy muszą uczestniczyć w procesie, terminów narzucanych przez sądy itp. Zawsze staramy się działać szybko i skutecznie, jednak nie zawsze jest to zależne od naszych specjalistów. W całym procesie ważna jest również terminowa współpraca klienta z nami, m.in. w zakresie komplementowania dokumentów. Jeśli chodzi o upadłość, z naszego doświadczenia wynika, że czas od złożenia wniosku do ogłoszenia wyroku może wynosić od dwóch dni jak w tej historii do kilku miesięcy. Jednak ze względu na aktualną sytuację, wszystko odbywa się szybciej. 

Jak mogę zgłosić się do was po pomoc?

Najszybciej można się do nas zgłosić poprzez formularz na naszej stronie głównej, lub poniżej. Staramy się jak najszybciej oddzwonić i omówić sytuację. Zachęcamy również do kontaktu przez naszą infolinię 505 803 003. Specjalista przekaże kontakt do najbliższego oddziału.

Wypełnij formularz

abyśmy mogli się z Tobą skontaktować

Nie chcesz czekać?

zadzwoń lub zamów połączenie!

+48 505 803 003

Podobne artykuły

najczesciej zadawane pytania

Pytania naszych klientów – część druga

Pytań od ludzi zainteresowanych naszą pomocą jest w ostatnim czasie bardzo dużo. W tym artykule znajdziecie Państwo ważne zagadnienia związane z obsługą w kancelarii Twój…
Czytaj więcej →
Jak pobrać raport BIK

Jak pobrać raport BIK – krok po kroku

Osoby, które borykają się z kłopotami finansowymi na pewno nie raz słyszeli o tym czym jest rejestr BIK. Korzystają z niego banki jak i większość…
Czytaj więcej →
Specjalizacje
  • Doradztwo biznesowe
  • Upadłość gospodarcza
  • Odzyskiwanie prowizji bankowych
  • Oddłużanie
Menu
  • Doradztwo biznesowe
  • Upadłość gospodarcza
  • Odzyskiwanie prowizji bankowych
  • Oddłużanie
Firma
  • O nas
  • Współpraca
  • Franczyza
  • Kontakt
Menu
  • O nas
  • Współpraca
  • Franczyza
  • Kontakt
Dane firmowe

Twój Prawnik 24 Sp. z o. o.
44-100, Gliwice, ul. Zwycięstwa 31
NIP: 631-268-35-55

Spółka zarejestrowana jest w Sądzie Rejonowym w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS: 0000766424
Kapitał zakładowy: 100 000,00 zł

Sprawdź oddział
w Twoim mieście

Kontakt
  • kontakt@twojprawnik24.pl
  • +48 505 803 003
Umów Konsultację

2022 Company Twój Prawnik 24 sp. z o.o.

  • Polityka prywatności
Facebook-f Youtube Linkedin Instagram
Zarządzaj zgodami plików cookie
Strona twojprawnik24.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług: statystycznych, społecznościowych, funkcjonalnych. Szczegółowe informacje umieściliśmy w Polityce Prywatności i Bezpieczeństwa.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Manage services Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}